سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و قیمت گاز هلیوم

گاز هلیوم مصارف بسیار گوناگونی دارد . قیمت تمامی گازها از جمله گاز هلیوم بستگی به موارد زیر دارد:

  • اول از هر چیز بستگی به حجم درخواستی شما دارد
  • اندازه کپسول های هلیوم
  • کپسول های یکبار مصرف با حجم پایین یا کپسول های دائمی و با حجم بالا
  • غلظت گازی که تولید می شود هم بر قیمت گازها تاثیر به سزایی دارد
  • خرید گاز هلیوم برای چه مصارفی خریداری می شود؟ برای موارد صنعتی، پزشکی، تجاری و یا …

و مشخصاتی این چنینی

تولیدکننده ی سهیل گاز تمامی تولیدات خود به خصوص گازهای هلیوم خود را با کیفیت و خلوص بسیار بالا به عرضه می رساند و به دلیل تولیدات و صادرات زیاد این مجموعه قیمت ها بسیار رقابتی بوده است.

عمده مصارف گاز هلیم

عمده مصارف گازهلیوم عبارت‌اند از: جوشکاری، خنثی‌سازی محیط، شارژ بالن‌ها، تستهای نشت‌ یابی، آیرودینامیک، کالیبراسیون دستگاه‌ها، سردکننده‌ها، گازهای محافظ و غیره.

گاز هلیوم 50 لیتری گرید 5?5

گاز آزمایشگاهی هلیوم با خلوص 99?9995% وگرید5?5در سیلندرهای 50 لیتری جهت کارهای آزمایشگاهی و باد کردن بادکنک مورداستفاده قرار می‌گیرد.
وزن حجمی هیدروژن نسبت به هلیوم پایین‌تر و قیمت آن نیز مناسب‌ترمی‌باشد ولی جهت باد کردن بادکنک استفاده نمی‌شود چون هیدروژن گازی بسیار خطرناک می‌باشد و قابلیت انفجار دارد.

تولید کپسول گاز هلیوم صنعتی

هلیوم از ذخایر گاز طبیعی استخراج و بهره‌برداریمی‌شود. تنها چند منطقه از دنیا وجود دارد که مقادیر کافی از هلیوم دارد. تگزاس و اوکلاهما در ایالات‌متحده آمریکا، لهستان، الجزایر و روسیه. هلیوم دومین گاز فراوان در کیهاناست اما روی زمین نایاب است.
در ژوئن 2016 (تیر 1395) مقادیر بزرگی از هلیوم در صحرای موسوم به «ریفت ولی» تانزانیادر شرق آفریقا کشف شد. بر اساس برآوردها، میزان ذخیره این میدان 54 میلیارد مترمکعب است که می‌تواند نیاز چندین سال بشر را تأمین کند. فعالیت آتش‌فشانیدر «ریفت ولی» باعث انتشار گاز هلیوم در صخره‌های کهن می‌شود که درنهایت در میدان‌های کم‌عمق‌تر گاز به تله می‌افتد
گروه صنعتی سهیل گازعرضه‌کننده کپسول هلیوم در سایزهای زیر می‌باشد.

  • گاز هلیوم 50 لیتری
  • گاز هلیوم 40 لیتری

تولید گاز هلیوم در ایران

شرکت سهیل گاز با 40 سال سابقه از سال 2013 با توجه به فروش و صادرات محصولات تولیدی خود به چندین کشور همسایه موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ستاره طلایی کیفیت و استاندارد CE اروپا شد. تولید و فروش گاز هلیوم هم مستثنی از این صادرات نبود. در هنگام خرید موارد توجه داشته باشید با رعایت نکات ایمنی به دست شما عزیزان برسد. از سلامت مخازن هلیم هم مطمئن باشید.

تقریبا تمامی هلیوم ها از گاز طبیعی استخراج می شوند. محصول جانبی پوسیدگی رادیو اکتیو اورانیوم و توریم می باشد. این کار توسط کارخانه ها و تولیدکنندگان اصلی امکان پذیر است.

در نهایت همانطور که متوجه شده اید روز به روز خرید و تولید گاز هلیوم افزایش می یابد. به دلیل کاربردهای فراوانی که ذکر شد. و در نهایت برای خرید گاز هلیوم مرغوب و با کیفیت به کارخانه های تولیدکننده گازهای صنعتی و طبی مراجعه فرمایید.

فروش گاز هلیوم صنعتی

شرکت سهیل گاز با استفاده از مخازن و سیلندرهای استاندارد با بهترین کیفیت گاز هلیوم را تولید کرده و به فروش می رساند . این مجموعه گاز هلیوم تولید شده را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.

منبع: گاز هلیوم